اطلاعیه ها

اطلاعات پیش از سفر

• اطلاعات کلی راجع به مسیر پرواز ، شماره پرواز ، مدت زمان احتمالی پرواز با شرکت های هوایی (آژانس صادر کننده بلیط ، شماره همراه کانتر ) ، شماره تلفن هتل و سرپرست گروه را نزد خود داشته باشید و از همراه داشتن پاسپورت معتبر و در صورت لزوم ویزا و کلیه مدارک مرتبط با سفر خود اطمینان حاصل نمایید .
• به دلیل شباهت بعضی چمدانها بهتر است خودتان(مسافر) یک نشان و علامت (یک روبان یا پارچه رنگی) روی آن نصب کنید یا مشخصات مسافر (انگلیسی) شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس را نوشته و در چمدان قرار دهید.
• در صورت داشتن بیماری خاص سوابق پزشکی خود را همراه داشته و به پرسنل پذیرش شرکت هواپیمایی (کانتر فرودگاهی) در زمان خرید بلیط و قبل از سوار شدن به هواپیما اطلاع دهید .
• سعی کنید زودتر به قسمت کانتر پذیرش شرکت هواپیمایی در فرودگاه مراجعه کنید تا در صورت هرگونه مشکل احتمالی زمان کافی برای حل آن داشته باشید و پرواز را از دست ندهید.
• جهت پروازهای داخلی با شرکت هواپیمایی میبایست حداقل 2 ساعت قبل از پرواز و جهت پروازهای خارجی حداقل 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید.
• کانتر پذیرش مسافر شرکت های هواپیمایی در پروازهای داخلی 30 دقیقه قبل از پرواز و در پروازهای خارجی 60 دقیقه قبل از پرواز بسته می شود (بدیهی است شرکت های هواپیمایی هیچ گونه مسئولیتی در قبال پذیرش مسافرین ای که بعد از زمان های فوق به کانتر مراجعه کنند نخواهد داشت).
• هنگام حضور در فرودگاه در صورت هر گونه پرسش احتمالی ترجیحا” از کارمندان شرکت های هواپیمایی اطلاعات کسب کنید.
• هنگام حضور در سالن انتظار به بلندگوی اعلام فرودگاه توجه کنید، چون ممکن است به دلایل گوناگون اعم از مشکلات جامه دان ، اداره گذرنامه , دریافت فیش و حتی بررسی مجدد مدارک و … اسم یا اطلاعات مربوط به شما یا پرواز شما اعلام گردد.
• در هنگام ورود و خروج از هر کشور در پروازهای خارجی به مهر ورود و خروج و تاریخ درج آنها در گذرنامه دقت کرده و در صورت وجود اشکال سریعا” موضوع را پیگیری کنید.
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *