- در خرید پرواز برای مسافران غیر ایرانی چه کدی باید به جای شماره ملی وارد کرد؟
در خرید پرواز داخلی برای مسافر غیر ایرانی، شماره پاسپورت مسافر را در قسمت شماره ملی وارد نمائید.
- من سرویس خرید اینترنتی بلیت را بطور کامل نمی شناسم، مراحل خرید بلیت اینترنتی به چه صورت می باشد؟
با استفاده از این سرویس شما قادر خواهید بود تا از طریق سایت بعثت سیر ایرانیان، اقدام به رزرو جا نموده و بصورت آنلاین جهت پرداخت مبلغ مربوط به بلیت، اقدام نمایید. جهت اطلاع از مراحل خرید بلیت به راهنمای استفاده مراجعه فرمایید.
- برای انجام خرید بلیت اینترنتی موفق، به چه چیزی نیاز دارم؟
- دسترسی به اینترنت
- کارت اعتباری عضو شتاب
- من در خارج از کشور زندگی می کنم، آیا امکان خرید بلیت از سایت BTT24.IR را دارم؟
هر کسی از هر کجای جهان با داشتن اطلاعات مربوط به کارت اعتباری بانک های ایرانی عضو شتاب، می تواند از این سایت بلیت، هتل ، بیمه و تور خریداری نماید.
- آیا امکان تغییر نام بعد از خرید بلیت وجود دارد؟
خیر، به هیچ عنوان امکان تغییر یا اصلاح نام وجود ندارد و بایستی بلیت خریداری شده کنسل و بلیت جدید صادر شود. توجه داشته باشید در بلیتهای داخلی اسامی مسافرین می بایست طبق شناسنامه و در پروازهای خارجی طبق گذرنامه درج شود.
- آیا امکان خرید بلیت تخفیف دار بر روی سایت وجود دارد؟
خیر، خرید بلیت تخفیف دار اعم از دانشجویی، مسافران بالای 60 سال، و کارت جانبازی یا شاهد از طریق سایت امکان پذیر نیست.
- آیا این امکان وجود دارد نرخ بلیت در سایت هواپیمایی بعثت سیر ایرانیان کمتر از دفاتر فروش باشد؟
بله، در بعضی از مسیرها در تاریخهای خاصی نرخهای ویژه ای بر روی سایت ارائه میگردد.
- شرایط تغییر و کنسلی بلیت های داخلی به چه صورت است؟
در کلیه پروازهای هواپیمایی (داخلی و خارجی)، قوانین تغییر تاریخ،کنسلی بلیت و حداکثر بار مجاز با توجه به کلاس نرخی متغیر می باشد. برای اطلاع از قوانین مذکور بعد از جستجو و انتخاب پرواز به قسمت “قوانین تغییر و کنسلی بلیت” در جدول تفکیک قیمت توجه فرمایید.
هرگونه تغییر در پرواز داخلی شامل جریمه بوده و درصد جرایم مشابه شرایط کنسلی می باشد.
- شرایط تغییر تاریخ و کنسلی بلیت خارجی به چه صورت است؟
در کلیه کلاس های پروازهای شرکت های هواپیمایی (داخلی و خارجی)، قوانین تغییر تاریخ،کنسلی بلیت و حداکثر بار مجاز با توجه به کلاس نرخی متغیر می باشد. برای اطلاع از قوانین مذکور بعد از جستجو و انتخاب پرواز به قسمت “قوانین تغییر و کنسلی بلیت” در جدول تفکیک قیمت توجه فرمایید.
- من بلیت خریداری شده از طریق اینترنت را چگونه می توانم کنسل کنم؟
برای کنسل نمودن بلیت خود با مراجعه به سایت و انتخاب گزینه تغییر تاریخ وکنسلی، وارد سیستم شده و با توجه به راهنمای استفاده در سایت اقدام به کنسل نمودن بلیت خود نمایید.
- در صورت کنسل نمودن بلیط، مبلغ آنرا چگونه پس بگیرم؟
پس از کنسل نمودن بلیت، مبلغ آن بصورت اتوماتیک بین 24 الی 72 ساعت به همان حسابی که خرید انجام گرفته باز خواهد گشت.
- من بلیت خود را بصورت اینترنتی کنسل کرده ام ولی هنوز مبلغی به حسابم بازنگشته، لطفا راهنمایی کنید؟
اگر پس از گذشت 72 ساعت مبلغ به حساب شما مسترد نگردید با شماره 42043 قسمت رزرو اینترنتی تماس بگیرید.
- من از بلیت خارجی خود استفاده نکرده ام چگونه مبلغ آن را پس بگیرم؟
لطفا جهت استرداد بلیت خود با شماره 42043 تماس حاصل فرمایید.
- من برای سه(3) نفر بلیت خریداری کرده ام که یک شماره رزرو دارد چگونه می توانم فقط برای یکی از مسافرین اقدام به کنسلی و یا تغییر کنم؟
در رزروهای چند نفره در صورت نیاز به کنسل نمودن یا تغییر رزرو یک یا تعدادی از مسافرین آن رزرو می بایست در ساعات اداری با شماره 42043 قسمت رزرو اینترنتی تماس حاصل فرمایید.
- اگر بلیت به صورت اینترنتی خریداری شود، آیا میتوان مستقیماً به فرودگاه مراجعه کرد، یا نیاز به تهیه بلیت ازدفاتر فروش یا فرودگاه میباشد؟
با در دست داشتن تصویر بلیت نمایش داده شده در سایت و یا شماره رزرو درج شده در آن می توانید مستقیما به فرودگاه مراجعه نمایید.
- پرواز داخلی و خارجی از کدام فرودگاه و ترمینال انجام می شود؟
کلیه پروازهای داخلی هواپیمایی ماهان و آسمان از ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد، سایر ایرلاین ها از ترمینال 2 انجام می شود و حضور مسافر حداقل یک ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه الزامی می باشد.
کلیه پروازهای خارجی هواپیمایی از فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود و حضور مسافر سه(3) ساعت قبل از پرواز در فرودگاه الزامی می باشد.
- نرخ کودک و نوزاد چگونه محاسبه میشود؟
نرخ بلیت کودک بالای دوسال معادل 75 %درصد نرخ بزرگسال و نرخ کودک زیر 2 %سال معادل 10 درصد نرخ بزرگسال خواهد بود.
- در هنگام خرید اینترنتی با اینکه پول از حسابم کسر شد، اما در پایان به جای نمایش بلیت با پیغام خطا روبرو شدم، چگونه باید پیگیری کنم؟
در صورت مواجه شدن با خطا ابتدا ایمیل خود را چک کرده و در صورت عدم دریافت تصویر بلیت جهت پیگیری با شماره 42043 تماس حاصل فرمایید.
- پس از ثبت نام در قسمت خرید اینترنتی، در هنگام ورود، با پیغام خطا مواجه میشوم، چگونه می توانم وارد پروفایل خود شوم؟
پس از ثبت نام در قسمت خرید اینترنتی ایمیلی با عنوان Registration Successful برای شما ارسال می شود که ابتدا جهت تایید ثبت نام از طریق ایمیل مذکور اقدام به ورود نمایید.
- آیا امکان خرید بلیت با برگشت open بر روی سایت وجود دارد؟
خیر، این امکان در حال حاضر بروی ایرلاین های ایرانی وجود ندارد.
- چگونه می توانم از سایت بلیت با اعتبار یکساله خریداری کنم؟
چنانچه بازه رفت و برگشت بیشتر از 4 ماه انتخاب شود اعتبار بلیت 1 ساله خواهد بود.
- آیا امکان تغییر مسیر بعد از خرید بلیت وجود دارد؟
بله این امکان وجود دارد.
توجه داشته باشید با تغییر مسیر پروازی در بلیت خارجی در صورت کاهش نرخ، مبلغی مسترد نخواهد شد و در صورت افزایش نرخ، مابه التفاوت آن محاسبه میشود.
- من قصد ورود به قسمت تغییر تاریخ و کنسلی دارم ولی متاسفانه سیستم پیغام ترکیب نامعتبر میدهد؟
لطفا از صحت اطلاعات وارد شده اعم از شماره رزرو، فامیلی مسافر و تاریخ رفت اطمینان حاصل نمایید و یا با شماره 42043 تماس حاصل فرمایید.
- چگونه می توانم از سایت بلیت با مسیر رفت و برگشت متفاوت (Multi city) خریداری کنم؟
درصورتیکه در قسمت خرید اینترنتی ثبت نام نموده و سپس وارد پروفایل خود شوید،میتوانید از قسمت MULTI CITY استفاده نمایید.
- برای ممهور کردن بلیت های اینترنتی خارجی جهت گرفتن ارز به کجا باید مراجعه کرد؟
برای ممهور کردن بلیت به نمایندگیها و دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی مراجعه نمایید.
- آیا امکان خرید بلیت با کارتهای بانکی غیر ایرانی مانند Visa , Master ,… وجود دارد؟
خرید بلیت از سایت بعثت سیر ایرانیان فقط با کارتهای شتاب ایرانی امکان پذیر میباشد. جهت خرید بلیت با کارتهای بین المللی به وبسایتهای mahantravel.be، ctrip.com ، bravofly.com ، opodo.com و یا edreams.com مراجعه فرمایید.
- آیا برای خرید اینترنتی وارد کردن اطلاعات گذرنامه و ویزا در همه مسیرها الزامیست؟
خیر، اطلاعات گذرنامه و ویزا باید در مسیرهای خارجی و در صورت ستاره دار بودن آن قسمت پر شود.